Tuesday 2 December 2014

Rawat Sakit Sendi Dalam masa 5 Hari!!!

Tentu sakit kalau patah kaki /tangan atau juga mengalami patah akibat kemalangan. Ada juga masalah yang berkaitan sakit sendi yang selalu dialami oterutama ibu bapa kita. Pergerakkan juga terbatas dek kerana tidak selesa berjalan dan sebagainya.


Perbezaan antara sendi sihat dan tidak sihat


Jangan bimbang Advance Joint Health Tablet (AJHT) boleh membantu anda.

Advance Joint Health Tablet (AJHT) terbukti berkesan merawat sakit sendi seawal 5hari. Jom kita lihat kehebatan produk ini...


Apa bahan yang terkandung dalam AJHT?







1) Ekstrak jagung 
Ekstrak Jagung membekalkan sumber pekat glukosamina yabg berfungsi meningkatkan sokongan kusyen sendi dan pemeliharaan tulang rawan dalam jangka masa panjang. Ia juga menggalakkan kelenturan, pergerakkan bebas yang menjadikan sendi lebih fleksibel.Glukosamina yang dihasilkan oleh tubuh kita akan semakin berkurangan seiring pertambahan usia. Jadi AJHT membantu meningkatkan glukosamina dalam tubuh. 

2)Ekstrak Boswellia
Menghalang pembentukan bahan kimia yang menyerang tulang rawan. Jadi Ekstrak Boswwellia iaitu gum resin yang mengandungi asid Boswellia AKBA yang pekat (sumber : pokok Boswellia serrate). Ia dapat menyokong keselesaan sendi. Asid Boswellia berfungsi sebagai anti-radang semulajadi bagi mengatasi radang sendi lutut, sendi bahu dan sebagainya.

3)Zink, Tembaga, Mangan dan Vitamin C
Produk ini juga merangkumi kombinasi nutrien kesihatan sendi yang direka khas iaitu zink, kuprum, magnesium, dan vitamin C yang setiap satunya memainkan peranan yang unik dalam membangunkan kolagen penghubung dan rawan yang sihat. ADJH membekalkan 100% 'daily vitamin C (nutrien yang sangat penting bagi sintesis kolagen) 

Ramuan yang dirumus secara saintifik ini merangkumi ramuan yang terbukti secara klinikal:
  • Menggalakkan mobiliti
  • Meningkatkan fleksibiliti
  • Meningkatkan fungsi sendi
  • Menyokong kesihatan sendi untuk jangkamasa panjang.

Shaklee Advanced Joint Health Tablet ialah formula sayur-sayuran 100%.

Yang menariknya, tidak seperti kebanyakkan supplemen kesihatan sendi jenama lain, AJHT ini tidak  mengandungi kondroitin, satu bahan yang terbukti di dalam ujian klinikal ,menghalang penyerapa glukosamin. 


Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit

Pertanyaan, konsultasi dan pesanan boleh hubungi saya:
Abied Zainal


♥ sms/whatsApp: 019-3831524
♥ Emel : nbaizurazainal@gmail.com /sahrin84@yahoo.com.my
♥ Fb: Abied zainal

COD sekitar Shah Alam, Jln Kebun, Kota Kemuning, Bukit Naga, Teluk Panglima Garang

POS laju seluruh Semenanjung Malaysia, Sabah dan Serawak



No comments:

Post a Comment